KERTAS KOSONG

KERTAS KOSONG

Sunday 21 April 2013

BEIJING DAY 4 : PART II

   Perjalanan diteruskan lagi ke Sony Explora Science. Kiranya mcm Petro Science gak la. Tempat ni sesuai untuk budak2 yang masih sekolah. Tapi kami layan jer. Best jugak la tgk2 benda dan experiments dalam ni.
Di hadapan gate Chaoyang Park . Sony Explora Science tu ada dlm park ni
Sony Explora Science
Yang ni x bleh blaaa .
Posing2 di hadapan Sony Explora
Smile di depan cermin
   Setelah puas di Sony Explora ni, kami di bawa ke tempat yang paling di tunggu2. Shopping time.. Kami telah di bawa ke Yashow Market. Besar gak market ni ada berapa tingkat entah. dah lupa. Tapi setiap tingkat jual barangan berlainan. Antara barang yang di jual di market ini ialah beg, baju, kasut, sutera, jam tangan, souvenir, jade, dan mcm2 lagilah. Boleh rambang mata nak pilih. Banyak sangat.

Kat market ni korang boleh gunakan skil korang untuk tawar-menawar. Mula2 memang dia letak harga tinggi giler. So, pandai2 la tawar-menawar k. Satu lagi, make sure korang beli la barang tu kalo dah tawar-menawar giler2 punya. Kalo x, tokey kedai kejo korang. hahaha. Disebabkan sibuk bershopping, kami xder masa nak mengambil gambar. Semua tgh excited. Kat sini aku, beli t-shirt souvenir untuk adik-beradik aku. Aku beli alas meja, dan souvenir ckit untuk kawan2.


Hasil yang dipungut . Ckit je ni
X puas lagi shopping . Save duit dulu , Nanti ada g market lain plak
Sampai hotel terus test heli yang diorang beli ni .

No comments:

Post a Comment