KERTAS KOSONG

KERTAS KOSONG

Tuesday 26 January 2016

Zoo Negara

Sebenarnya, aku dah lama sangat teringin nak pergi Zoo Negara ni dari zaman aku study kat UTMKL lagi. Baru ada kesempatan pergi melawat zoo negara sekitar bulan 3 tahun lepas. Nampak tak berapa lama aku nak post pasal Zoo Negara ni. Haha...
*
*
Bayaran masuk ke Zoo Negara ni RM 30 bagi orang dewasa. Kalo nak tgk panda kena tambah RM20. Pada aku agak mahal bayaran masuk kat Zoo Negara ni. Aku tak amek pun tiket tgk panda coz dulu kat Beijing dah puas tgk panda.. Lagi satu, nak dapatkan map Zoo Negara ni pun kena bayar RM1 k..Dah bayar mahal2 bagi free je la kan. Aishh.. Semua nak kena bayar..
Pintu Masuk Zoo Negara
 Selepas dah penat berjalan satu zoo, singgah kedai cendrahati beli fridge magnet. Semua cendrahati banyak design panda.. Panda dua ekor je kot. Macam kat Beijing plak rasanya. Lepas tu aku ngan Nizam pergi tgk persembahan haiwan dalam pukul 3.30 ptg. Lepas dah abes show kitaorang pun pulang...Habes...

No comments:

Post a Comment