KERTAS KOSONG

KERTAS KOSONG

Tuesday 6 May 2014

Bandung Day 3 (Kartika Sari & Ciwalk)

Selepas dah penat shopping macam2 barang, kami kemudiannya di bawa ke Kartika Sari. Salah satu tempat yang popular dengan brownies dan segala mcm jenis kek dan biskut. 
Chocolate stick boleh tahan sedap
 Kata orang brownies kat sini sedap. Aku pun beli la 3 buku brownies. 2 brownies bakar dan satu brownies kukus. But pada aku brownies dia sama je kot. Rasa biasa2 je. Mcm yang pernah makan kat Malaysia. Rasa menyesal plak beli banyak. Selain itu, Aku rembat gak pisang salai cheese dan bagelan. Bagelan memang sedap. Korang memang patut beli bagelan dari beli brownies.
 After shopping brownies kat Kartika Sari, kami pun pulang ke hotel. Waktu tu dalam kul 6 ptg. Lepas letak barang, kami keluar plak ke Jalan Cihampelas lagi. Tapi yang ni x semua ikut. Kebanyakan diorang xnak ikot dan nak rehat kat hotel sehinga makan malam nanti. Walaupun dah pegi Jalan Cihampelas ni, tapi aku saja je nak jejalan sambil ambil2 gambar. Kali ni kitaorang jalan kat Ciwalk dan shopping complex plak.
 Sempat beli beg yang dalam gambar tu untuk menampung barang2 kami beli yang dah beranak-pinak..Walaupun penat sangat, aku tetap cuba untuk senyum k. Entah bila dapat pergi sini lagi kan. Senapang Nizam pegang tu bukan senapang mainan taw. Senapang betul2. Diorang kat sana jual tepi jalan jer..

No comments:

Post a Comment